Įspėjamieji kelio ženklai ket bilietai

2019-01-09

1.Įspėjamieji ženklai, įspėjantys vairuotoją apie būsimą pavojingą kelio ruožą, kuriuo važiuojant reikia imtis atitinkamų atsargumo priemonių, yra šie:

Nr. Pavadinimas Pavyzdys Paaiškinimas
101 Pervaža su užtvaru Pervaza su uztvaru kelio zenklas ket bilietai ir ket testai manoket Geležinkelio pervaža su pakeliamuoju užtvaru
102 Pervaža be užtvaro Pervaza be uztvaro kelio zenklas ket bilietai ir ket testai manoket Geležinkelio pervaža be pakeliamojo užtvaro
103 Pakeliamasis tiltas Pakeliamasis tiltas kelio zenklas ket bilietai manoket Įspėja apie artėjimą prie pakeliamojo tilto
104 Krantinė Krantine kelio zenklas ket bilietai testai manoket Įvažiavimas į krantinę arba krantą
105 Vaikai Vaikai kelio zenklas ket bilietai testai manoket Kelio ruožas prie vaikų įstaigos (mokyklos, žaidimų aikštelės ir panašiai), kur važiuojamojoje dalyje gali būti vaikų
106 Darbai kelyje Darbai kelyje kelio zenklas ket bilietai testai manoket Kelio ruožas, kuriame dirbama. Jeigu darbai trumpalaikiai, ženklas gali būti pastatytas 10–15 m atstumu nuo jų vietos arba pritvirtintas ant kelyje dirbančių transporto priemonių ir mechanizmų
107 Sankryža Sankryza kelio zenklas ket bilietai testai manoket Lygiareikšmių kelių sankirta
108 Sankryža su šalutiniu keliu Sankryza su salutiniu keliu kelio zenklas ket bilietai testai manoket Pagrindinį kelią kerta šalutinis kelias
109 Šalutinis kelias iš dešinės Salutinis kelias is desines kelio zenklas ket bilietai testai manoket Prie pagrindinio kelio iš dešinės pusės prisijungia šalutinis kelias
110 Šalutinis kelias iš kairės Salutinis kelias is kaires kelio zenklas ket bilietai testai manoket Prie pagrindinio kelio iš kairės pusės prisijungia šalutinis kelias
111 Žiedinė sankryža Ziedine sankryza kelio zenklas ket bilietai testai manoket Sankryža, kurioje privaloma važiuoti ratu
112 Šviesoforas Kelio zenklas sviesoforas ket bilietai testai manoket Sankryža, pėsčiųjų perėja arba kelio ruožas, kuriame eismas reguliuojamas šviesoforais
113 Vingis į dešinę Kelio zenklas vingis i desine ket bilietai testai manoket Mažo spindulio arba riboto matomumo kelio vingis į dešinę pusę
114 Vingis į kairę Kelio zenklas vingis i kaire ket bilietai testai manoket Mažo spindulio arba riboto matomumo kelio vingis į kairę pusę
115 Vingiai Kelio zenklas vingiai ket bilietai testai manoket Kelio ruožas su mažo spindulio arba riboto matomumo vingiais. Pirmasis vingis į dešinę
116 Vingiai Kelio zenklas vingiai ket bilietai testai manoket Kelio ruožas su mažo spindulio arba riboto matomumo vingiais. Pirmasis vingis į kairę
117 Stati nuokalnė Kelio zenklas stati nuokalne ket bilietai testai manoket
118 Stati įkalnė Kelio zenklas stati ikalne ket bilietai testai manoket
119 Slidus kelias Kelio zenklas slidus kelias ket bilietai testai manoket Kelio ruožas su slidesne negu prieš tai buvusiame ruože važiuojamąja dalimi
120 Nelygus kelias Kelio zenklas nelygus kelias ket bilietai testai manoket Kelio ruožas su važiuojamosios dalies nelygumais (kelio bangos, kalneliai, duobės, nesklandžios sandūros su tiltais ir kita)
121 Žvyras Kelio zenklas zvyras ket bilietai testai manoket Patobulintos dangos kelio ruožas, kuriame iš po ratų gali būti išsviesta žvyro, skaldos ir panašiai
122 Pavojingas kelkraštis Kelio zenklas pavojingas kelkrastis ket bilietai testai manoket Kelio ruožas su netvirtu, duobėtu kelkraščiu
123 Susiaurėjimas Kelio zenklas susiaurejimas ket bilietai testai manoket Važiuojamosios dalies susiaurėjimas iš abiejų pusių
124 Susiaurėjimas iš dešinės Kelio zenklas susiaurejimas is desines ket bilietai testai manoket Važiuojamosios dalies susiaurėjimas iš dešinės pusės
125 Susiaurėjimas iš kairės Kelio zenklas susiaurejimas is kaires ket bilietai testai manoket Važiuojamosios dalies susiaurėjimas iš kairės pusės
126 Dvipusis eismas Kelio zenkls dvipusis eismas ket bilietai testai manoket Važiuojamosios kelio dalies ruožo su priešpriešiniu eismu pradžia
127 Pėsčiųjų perėja Kelio zenklas pesciuju pereja ket bilietai testai manoket Nurodomaisiais ženklais „Pėsčiųjų perėja“ ir 1.13.1–1.13.3 ženklinimo linijomis arba tik nurodomaisiais ženklais „Pėsčiųjų perėja“ pažymėta pėsčiųjų perėja
128 Pėstieji Kelio zenklas pestieji ket bilietai testai manoket Kelio ruožas, kurio važiuojamąja dalimi (kelkraščiu) skersai arba išilgai kelio vaikšto pėstieji
129 Sankirta su dviračių taku Kelio zenklas sankirta su dviraciu taku ket bilietai testai manoket Kelią kerta dviračių takas
130 Gyvulių pergina Kelio zenklas gyvunu pergina ket bilietai testai manoket
131 Laukiniai žvėrys Kelio zenklas laukiniai zverys ket bilietai testai manoket Įspėja apie kelio ruožą, kuriame yra didelė tikimybė, kad per kelią gali eiti žvėrys
132 Krintantys akmenys Kelio zenklas krintantys akmenys ket bilietai testai manoket Kelio ruožas, kuriame galimos griūtys, nuošliaužos, krintantys akmenys
133 Šoninis vėjas Kelio zenklas soninis vejas ket bilietai testai manoket
134 Lėktuvai Kelio zenklas lektuvai ket bilietai testai manoket Kelio ruožas, virš kurio kyla arba leidžiasi lėktuvai
135 Transporto grūstis Kelio zenklas transporto grustis Kelio ruožas, kuriuo dėl transporto priemonių susigrūdimo sunku važiuoti
136 Daug eismo įvykių Kelio zenklas daug eismo ivykiu Kelio ruožas, kuriame įvyksta daug eismo įvykių
137 Kiti pavojai   Kelio ruožas, kuriame yra kitais ženklais nenumatytų pavojų
138 Vienkelis geležinkelis Kelio zenklas vienkelis gelezinkelis ket bilietai testai manoket Geležinkelio pervaža be pakeliamojo užtvaro per vienkelį geležinkelį. Ženklas statomas prieš pat geležinkelio pervažą
139 Daugiakelis geležinkelis Kelio zenklas daugiakelis gelezinkelis Geležinkelio pervaža be pakeliamojo užtvaro per dviejų ir daugiau kelių geležinkelį. Ženklas statomas prieš pat geležinkelio pervažą
140 Artėjama prie pervažos kelio zenklas artejama prie pervazos Įspėja apie artėjimą prie geležinkelio pervažos ne gyvenvietėse. Ženklas statomas toliausiai nuo geležinkelio pervažos, dešinėje kelio pusėje
141 Artėjama prie pervažos kelio zenklas artejama prie pervazos Įspėja apie artėjimą prie geležinkelio pervažos ne gyvenvietėse. Ženklas statomas dešinėje kelio pusėje
142 Artėjama prie pervažos kelio zenklas artejama prie pervazos Įspėja apie artėjimą prie geležinkelio pervažos ne gyvenvietėse. Ženklas statomas arčiausiai geležinkelio pervažos, dešinėje kelio pusėje
143 Artėjama prie pervažos Kelio zenklas artejama prie pervazos Įspėja apie artėjimą prie geležinkelio pervažos ne gyvenvietėse. Ženklas statomas toliausiai nuo geležinkelio pervažos, kairėje kelio pusėje
144 Artėjama prie pervažos Kelio zenklas artejama prie pervazos Įspėja apie artėjimą prie geležinkelio pervažos ne gyvenvietėse. Ženklas statomas kairėje kelio pusėje
145 Artėjama prie pervažos Kelio zenklas artejama prie pervazos Įspėja apie artėjimą prie geležinkelio pervažos ne gyvenvietėse. Ženklas statomas arčiausiai geležinkelio pervažos, kairėje kelio pusėje
146 Posūkio kryptis į dešinę Kelio zenklas posukio kryptis i desine Važiavimo kryptis ribotai matomo, mažo spindulio kelio vingyje, kelio susiaurėjimo arba kelio remonto, statybos darbų vietoje
147 Posūkio kryptis į kairę Kelio zenklas posukio kryptis i kaire Važiavimo kryptis ribotai matomo, mažo spindulio kelio vingyje, kelio susiaurėjimo arba kelio remonto, statybos darbų vietoje
148 Eismo krypčių išsiskyrimas Kelio zenklas eismo krypciu issiskyrimas Važiavimo kryptys T formos sankryžoje, kelių atsišakojime arba kelio remonto, statybos darbų vietoje
149 Nukreipiamoji gairė Kelio zenklas nukreipamoji gaire Kelio darbų vietoje žymi eismo juostos ribas ir važiavimo trajektoriją
150 Provėžos Kelio zenklas provezos, ket testai Kelio ruožas, kuriame yra išilginių nelygumų

2. Jeigu įspėjamieji kelio ženklai statomi kartu su papildoma lentele „Galiojimo zona į priekį“, ši lentelė nurodo, kokio ilgio yra pavojingas ruožas, kuris prasideda už 150–300 m (ne gyvenvietėse) arba už 50–100 m (gyvenvietėse) nuo įspėjamojo kelio ženklo pastatymo vietos.